Nowy kierunek

Zaprezentowany w 2017 r. mały SUV Citroën C3 Aircross był zupełnie nowym modelem, choć już wcześniej na niektórych rynkach był sprzedawany samochód o tej nazwie. Oba modele nie miały jednak ze sobą nic wspólnego.

Model: C3 Aircross

Data premiery: 2017 r.

Poprzednik: brak

Segment rynku: crossover B

Najważniejsza cecha: możliwość personalizacji w 90 kombinacjach

Pierwszy model o nazwie C3 Aircross powstał w 2013 r. i był produkowany w Brazylii z myślą głównie o sprzedaży w Ameryce Południowej. Był on bardziej spokrewniony z europejskim modelem C3 Picasso. Tymczasem w obliczu rosnącej popularności crossoverów Citroën zdecydował się wejść także na ten rynek. Ich bronią miał być zupełnie nowy samochód skonstruowany na płycie podłogowej modelu C3. C3 Aircross miał bardziej terenowy i przygodowy charakter. Miejski SUV łączył w sobie cechy marki, takie jak styl, komfort i funkcjonalność. Zaletą C3 Aircross była możliwość personalizacji, kierowcy otrzymali możliwość wyboru wyglądu spośród nawet 90 kombinacji. Wybierać można było spośród ośmiu kolorów nadwozia, czterech kolorów dachu czy też czterech pakietów kolorystycznych obejmujących np. lusterka i relingi. Auto naszpikowane było także nowymi technologiami pozwalającymi na łatwe łączenie z Android Auto czy Apple CarPlay. Samochód spotkał się z gorącym przyjęciem wśród klientów i ekspertów, czego dowodem są liczne nagrody w konkursach i plebiscytach.

Citroën C3 Aircross cieszy się wielką popularnością w klasie kompaktowych SUV-ów (fot. Citroën)

C3 Aircross oferuje ogromne możliwości konfiguracji (fot. Citroën)

Wnętrze tego SUV-a jest może dość konwencjonalne, ale za to niezwykle praktyczne i komfortowe (fot. Citroën)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.